Autor : Danielski 26 listopada 2013

 

Czasem dostaję wiadomość - co z seksem? Kiedy powinien być ten pierwszy raz z nowym partnerem? Czy nie za wcześnie? Czy nie czekam zbyt długo? Tutaj odpowiem zbiorowo na wszystkie te, jak i przyszłe wiadomości. Brakowało tekstów o seksie?

Mam 25 lat. Podejrzewam, że sporo z was, moich czytelników również jest w tych granicach. Także niby jesteśmy młodzi, ale już nie "młodzież".

Z góry chcę uprzedzić, że wszystkie osoby, dla których seks jest jednoznaczne z podaniem kodu PIN do karty, będą mocno oburzeni moimi słowami.

Nie chcę powielać wpisu, który był już na temat seksu w luźnych związkach. Zapoznajcie się z nim przed dalszą lekturą tego tekstu. Znajdziecie go TUTAJ. Bo warto, bo pokazuje mój tok myślenia.

A teraz do rzeczy.

Kiedy wskoczyć do łóżka partnera/partnerki? Chociażby i na pierwszej randce.

Moją dewizą seksualną jest - seks to przyjemność. Seks to frajda. Seks to dobra zabawa. Oczywiście seks z głową. Seks w związku to już w ogóle czysta i dzika satysfakcja.

Proste. Seks jest nieodłącznym elementem związków (co, dla niektórych, jest tragedią). Nie można tego ukryć.
 
To czemu nie czekać? Dla mnie odpowiedź jest oczywista - skoro zdecydowałem się związać z tą drugą osobą, to jestem jej pewny. Jestem pewny tego, że za miesiąc mi się nie odwidzi. Nie byłbym pewny? Nie pchałbym się w takowe nazewnictwo. Nie widzę większego sensu w tym - by teraz rozmyślać:
  • czy aby na pewno mnie kocha?
  • czy aby na pewno mam odpowiednią wielkość?
  • czy aby na pewno jestem odpowiednio ciasna?
  • czy spełnię jej wymagania?
  • czy spełnię jego wymagania?
  • wyczekam, bo pewnie jak się już prześpimy to nie będzie chciał ze mną być (u kobiet, przynajmniej raz się to w głowie musi pojawić)
  • co sobie o mnie pomyśli, że tak szybko chcę się z nim bzykać?
I podobnych rozkmin mogę mnożyć. Nie mają one sensu i nie ma na nie czasu. Fajnie, że ci zależy na tym by seks z partnerem/ką był jak najlepszy. Ale oczekiwanie tego nie zmieni. Skoro się pożądacie - bierzcie z tego jak najwięcej.

Poza tym - seks może was zbliżyć - lub oddalić. A chyba w łóżku też chcesz się dogadywać? Zważając na to, jak mało w związkach się rozmawia o seksie i sprawach pochodnych, odwlekając, czekając możesz sprawić, że druga strona zacznie się zastanawiać czy ty aby na pewno go/ją pragniesz.

Ja nie potrafiłbym kazać swojej dziewczynie czekać miesiąc, trzy, pięć, rok na to by się z nią kochać. Jeżeli się związałem - to seks też będzie jednym z kolejnych dowodów na to, że związanie się to był mój świadomy wybór i jestem jego pewien.

Na koniec zacytuję mojego dobrego kolegę, który nie jest specjalnie rozwiązłym facetem, ale ma zdrowe spojrzenie na świat:
"Nastały takie czasy, że związki często zaczyna się od łóżka - nie ma co się dziwić, nie mamy 18 lat, jesteśmy dorośli, a seks jest całkowicie naturalną sprawą i potrzebą. Poza tym, często nam powie, czy wybór partnera jest dobry, czy nie trzeba go przemyśleć."

Także, chłopaku, dziewczyno - masz dylemat czy czekać z seksem? Ja ci go rozwiązuję. Biegnij do swojej dziewczyny, swojego chłopaka - i wykrzycz jak bardzo go/ją pragniesz i nie chcesz już czekać.


Miłej zabawy!



{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. Mam podobne zdanie co do seksu:)
    Nie wolno się zastanawiać:) Kiedy nadejdzie ta chwila trzeba się jej poddać:) Proste;)
    Świetny post;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie się boją że seks zmieni coś w relacjach z tą drugą osobą. Pewnie zmieni. Boją się że na gorsze. Boją się że "po" nie będą wiedzieli co powiedzieć, jak się odezwać do drugiej osoby.
    Takie obawy jak dla mnie wskazują na to że albo ktoś nie jest gotowy na seks, albo na związek, albo na jedno i drugie razem.
    Nie ma co się zastanawiać, lepiej iść i to zrobić, spróbować, przecież te negatywne doświadczenia i porażki też uczą.
    Ł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co co z tym zupełnie pierwszym razem? Też uważasz, że powinno się to zrobić od razu?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!

- Copyright © Czasem widziane -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -