Autor : Danielski 23 marca 2013


Przestałem się już z tym ukrywać - posiadam konto na jednym z portali randkowych. Nie chcę wymieniać z nazwy. Ostatnimi czasy rzadko tam bywam - z braku czasu, z niechęci, bo zapominam. Jednakże swego czasu bywało się tam często i sporo dziewczyn poznałem w ten sposób. Także wiem co odrzuca, gdy wchodzę na profil jakiejś dziewczyny.

Wiem, że portale są różne i różnie się tam daje opisy swojej osoby, ale myślę, że każdy z nich z zasady ma podobne działania. Dla niektórych to wręcz powód do wyśmiania - mieć konto na profilu randkowym. Ale skoro świat idzie do przodu, Internet się rozwija - to czemu nie iść z duchem czasu i dawać sobie dodatkowe możliwości?

Jestem ciekaw błędów facetów bo ich profili nie oglądam, więc zupełnie nie orientuję się jakie faux pas na portalach randkowych popełniają faceci. Skupię się na kobietach.


1. Zdjęcie profilowe
Pisałem już o zdjęciach profilowych na fejsie. W tym przypadku musiałbym powielić ten tekst, bo to co na fejsie często jest powielane na portalach randkowych. Jak to tłumaczyć? Ach, bo nie chcesz by facet brał pod uwagę tylko wygląd? So sad...

2. Galeria zdjęć
W których się mieszczą kwejki, zdjęcia kotów, psów, twojego samochodu, nowych skarpetek, zdjęcia na których cię nie ma. Albo wrzuć zdjęcie jak się przytulasz do faceta i podpisz "z byłym".

3. Opis twojej osoby
No tutaj to mógłbym napisać rozprawę naukową. 80% profili kobiet i ich opisów tak wygląda:
"chcesz wiedzieć - napisz", "nie mnie opisywać, pytaj", "nie potrafię siebie opisać, ci co mnie znają to wiedzą", "dowiesz się jak napiszesz", "miła, fajna, lubię muzykę, chcesz wiedzieć więcej, napisz" i mój faworyt: 
"Jestem --- Jak SPRITE ~ a TY jesteś pragnienie ;]
Jestem --- Jak 6 w ToTka ~ jedna jedyna na całe życie;]
Jestem --- Jak Ferrari z salonu ~ nigdy nie zawodzi;]
Jestem --- Jak magnes ~ przyciągam i odpycham;]
Jestem --- Jak Media Markt ~ NIE DLA IDIOTÓW !!!
Jestem --- Sobą :) JESTEM KIMŚ!!! ;D" 

i pochodne wierszyki. Szlag mnie trafia. Skoro nie masz nic do powiedzenia na temat swojej osoby - to nie interesujesz mnie. Cenię opisy nie za długie, nie za krótkie, które pokrótce powiedzą mi czy jesteś dziewczyną ciekawą, posiadasz pasje. Opisy jak powyższe - zniechęcają.

4. Opis poszukiwanej osoby
Zapewne każdy portal ma miejsce gdzie można wpisać kogo się poszukuje czy kogo nie szukam. I czy tu kobiety wykazują się kreatywnością? A skąd! "Chcę by mój chłopak był miły, kochany, fajny". Odkrywcze. Może coś rozwiń? "Musi mieć to coś" - to już wiem, że pasuję do twojego opisu. "Nie chcę idealnego, bo ideały nie istnieją" - tajemnica poliszynela. I nie obędzie się oczywiście bez wierszyków i innych tego typu bzdur:
"Ten, który swą obecnością sprawi, że zapomnę o całym świecie...
Ten, który ciepłem swego serca będzie mógł wzbudzić do życia me serce...
Ten, który zrozumie mnie pod każdym względem i uszanuje moje zdanie...
Ten, który będzie mnie kochał bardziej niż ja Jego, mimo że ja kochałabym nad życie...
Ten, który obroni mnie przed każdym, kto chce mi zrobić krzywdę...
Ten, który spojrzy w moje serce i duszę, i pokocha mnie taka, jaka jestem, a nie jak wyglądam...
Ten, przy którym mogę otworzyć się pod każdym względem...
Ten, który w swych objęciach sprawi, że wszystkie moje problemy przestaną mieć znaczenie...
Ten, który potrafi wzbudzić we mnie taki uśmiech, że byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie...
Ten, który potrafi okazać to, że kocha...
Ten, dla którego byłabym w stanie zrobić wszystko...
Ten, który w realnym świecie nie istnieje?"

Napisz, że nie chcesz faceta, który pali, że nie lubisz u facetów zarozumialstwa. Wykaż się oryginalnością. Potem narzekasz, że piszą faceci, którzy ci się nie podobają - skoro nie napisałaś kto ma pisać to piszą też tacy. Proste.

5. Pustkowie
Jedno foto i nic poza tym. Ale skoro chcesz by faceci lecieli tylko i wyłącznie na twój wygląd - proszę bardzo.


Konto na portalu randkowym mam od 2 roku studiów. Staż na tym portalu nauczył mnie wyrozumiałości i faktu, że kobieta jest po prostu leniwa i żyje wedle przykazania - ja jestem księżniczką, ty masz się o mnie starać, ja nie muszę nic robić.

Mój profil jest... odstraszający. Jeśli ktoś się nie przestraszy i przeczyta te kilka zdań - to na starcie ma plusa. Niestety nie pamiętam kiedy ostatnio jakikolwiek profil mnie zaintrygował...

A wy macie konto na portalu randkowym? Może mieliście? Jakieś przemyślenia?



{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ależ oczywiście, że kobiety to księżniczki, a jak Ty myślałeś :-)??? Nie wiedziałeś, że w życiu tak właśnie jest, było i będzie, kobiety wybierają mężczyzn, nie odwrotnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Post pasujący idealnie do fotka.pl ^ więc pewnie tam masz konto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiety moga miec tylko zdjecie, bo i tak 90% wartosci kobiety to jej wyglad...

    OdpowiedzUsuń
  4. Peter McVries24 marca 2013 02:07

    Profile facetów wyglądają podobnie :D
    Mam konto, nawet na dwóch, żadnego w sumie nie dokończyłem nawet sensownie opisywać, nie widzi mi się jakoś żebym miał czas na tego typu aktywność ;) musiałbym zmienić netowe nawyki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ad. 3 Po prostu nie umieją się opisać, co nie za dobrze świadczy o ich inteligencji, więc lepiej odpuścić sobie taką kandydatkę.

    Ad. 4 Jak wyżej.

    Ps. Nawet nigdy nie byłam na profilu randkowym, więc tekst jest dla mnie ciekawy i odkrywczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałbym, że da się wyodrębnić kilka typów dziewczyn na takich portalach. Między innymi totalne pustaki z mnóstwem zdjęć i mniemaniem o sobie takim, że bez pełnego portfela lub Golfa trójki nie podchodź. Mnóstwo ich jest. Dla nich zawsze jesteś frajer, jesteś gorszy. Oleją twoją zaczepkę lub wiadomość bo nie jesteś jej godzien mimo, że posuwa ją jakiś łysol albo leśny ruchacz z żelem na głowie. Taka stereotypowa dziewczyna z dyskoteki. Dużo jest dziewczyn po prostu emocjonalnie niedojrzałych "sweet itd." lecz z bardziej normalnych mniemaniem o sobie. Są dziewczyny autentycznie piękne, świadome swej urody a do tego inteligentne lub głupie dla odmiany. Zdarzają się i normalne osoby ...choć czym jest ta normalność? W każdym razie można z nimi normalnie porozmawiać, czymś podzielić i mieć świadomość, że poznało się kogoś wartościowego / inspirującego. Ogólnie przekrój przez nie małą część społeczeństwa. Mam konto na jednym z portali od lat bo kiedyś większość znajomych miała tam konto, a że interesuje mnie ludzka mentalność to nadal czasem sobie tam zaglądam. Po za tym kiedyś zauważyłem, że to dobre miejsce do przełamania się w pewnym sensie dla nieśmiałego nastolatka zanim wyruszy w szerszy świat. Często w głowach nastolatków panuje schemat: ładna dziewczyna - oleje mnie. A na takim portalu poprzez pisanie z dziewczynami dla nas atrakcyjnymi (skoro mieszka na drugim końcu Polski to nie ma takiej spiny z napisaniem) burzymy ten mur widząc, że to normalna osoba, którą możemy sobą zainteresować a część z tych ślicznotek nie jest tak naprawdę nawet warta poznania. Nic nie zastąpi prawdziwego życia lecz w chwilach skrajnej nudy można poznać kogoś ciekawego. A może taka znajomość przerodzi się w coś prawdziwego. Wybaczcie tak długi komentarz. Śledzę tego bloga od dłuższego czasu i widzę tutaj samych pozytywnych ludzi, także przy okazji: pozdro dla was ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowałeś mnie tym wpisem do powrotu do eksperymentu który robiłam po studiach. Założyłam sobie konta na dwóch portalach, jeden to popularny randkowy a drugi mniej randkowy "bardziej odważny". Chciałam zobaczyć na którym dostane więcej bezpośrednich zaproszeń do wyrka, a na którym faceci będą chcieli zemną pogadać.
    Zdziwiłam się widząc profile na tym drugim portalu. Bardzo starannie wypełnione. Zadko można było znaleźć profil na którym nie ma zachęcającego opisu. Faktem jest, że szablon tych profili jest też bardzo skrupulatnie zrobiony, bo poza standardowymi rubryczkami "O sobie" i "Kogo szukam", były też szczegółowe. Ulubiona muzyka, książka, film? Jak określił/a byś swój charakter? Kogo szukam? Płeć, wiek, rodzaj znajomości. Wszystkiego nie pamiętam, ale było tego sporo. Nie wiem czy szablon ma tu aż takie znaczenie, ale tam naprawdę dużo dawał, taki mały psychotest.
    Pozdrawiam Ella

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie posiadam profilu na żadnym koncie społecznościowym, nawet randkowym :p ale generalnie sądzę, że tam nic ciekawego nie można wyhaczyć. zakompleksieni, spasieni prawiczkowie i małolaty bawiące się w sexi dupki. jakoś tak, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Owszem, posiadałam konto przez 3 miesiące na e-darling.

    Zrobiłam to bardziej eksperymentalnie, niż desperacko. Codziennie dostawałam ok. 5-10 listów. Ładnych. Nie wiem czy tak dobry profil miałam czy też tylu tam desperatów? hehe fajne doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. W ulubionych grach/zainteresowaniach/hobby/etc. Hereos III gwarancja powodzenia :) Mam na myśli przedział wiekowy 16 - 27 lat

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!

- Copyright © Czasem widziane -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -