Autor : Danielski 10 stycznia 2013


Życie w Internecie nie należy do najłatwiejszych. W blogosferze tym bardziej, gdyż ta w Polsce dopiero się rozwija tak na dobrą sprawę. Hejterzy, hejterami, zawsze będą, a tych należy śmiało i bez oporu usuwać z bloga. Jednak są też inni blogerzy. Jak wśród nich się odnaleźć? Najlepiej czytając ich. I polecać swoim czytelnikom. Pomysł ten zaproponował Andrzej na jestkultura.pl. Jest to akcja, w której każdy bloger po przeczytaniu tej notki musi u siebie polecić kolejnych 5 blogów. Akcja bardzo sympatyczna, więc jako, że w pierwszej nie brałem udziału - z prostej przyczyny - nie pisałem bloga, teraz wezmę udział. To które blogi ja polecam?

Mój staż w blogowaniu nie jest specjalnie najdłuższy. A blogi, które widziało się dotychczas były różne. Słabe, niezłe, dobre, bardzo dobre, znakomite. Nie będę tu polecał Kominka, Segritty, Maćka Budzicha, bo to są blogerzy znani i cenieni i nie potrzebują tej akcji tak bardzo jak blogerzy, którzy przy nich są - nie oszukujmy się - dość niszowi i mało znani, co nie oznacza, że gorsi. 

Na starcie chciałbym podziękować milexice (jak Cię odmienić?!) z Archiwum Chaosu za wyróżnienie mnie, wiele to dla mnie znaczy. Póki co jesteś pierwsza - przynajmniej pierwsza o której wiem i zapewne ostatnia.

Pewnie wymienię więcej niż 5 blogów, choć 5 wyróżnię nieco mocniej. Ale jednak cała piątka na równym poziomie, więc nie patrzcie na kolejność, bo ta jest alfabetyczna.

1. Wspomniana Archiwum Chaosu. Milexica jest bardzo dobrą blogerką, fajnie pisze. Porusza ciekawe tematy, można wejść z nią w konkretną dyskusję. Zdarzają się jej wpisy sprzeczne z moim zdaniem, co tylko zwiększa moją sympatię do niej, więc staram się być na bieżąco. Wam również polecam.

2. Jadźka, czyli Jadzias. Wbrew pozorom Jadźka nie jest kobietą. Pisze chłop ciekawie - co tu dużo mówić.  Ciekawe prowadzi zestawienia w stylu "Top 10", jak i pisze mądrze aż chce się czytać. Myślę, że jak go poczytacie to nie będziecie żałować czasu.

3. Pastsilesia - jako tako nie lubię i nie przepadam za fotoblogami. Na większości z nich są tylko (lub głównie) zdjęcia ludzi. Lub kaczki w stawie. Ale Andrzej, w swoim blogu zamieszcza świetne zdjęcia - dlaczego? Bo związane z moją młodością, dzieciństwem. Wiele rzeczy fotografowanych wówczas przez Andrzeja było dla mnie bardzo ważnych. Dziękuję mu za te wspomnienia.

4. Remek Dąbrowski - no, Remek to geniusz. Są różne komiksy w sieci, które często można znaleźć na kwejkach i tego typu stronach. Remka może i tam nie ma (lub jest go mniej), to jednak uważam, że komiksy ma wspaniałe. Dawka humoru w najlepszym wydaniu. Jest to mój pierwszy blog, którego zacząłem na bieżąco obserwować. Gorąco polecam.

5. Suvennes - młoda dziewczyna, a jak mądrze i fajnie pisze. Ona, razem z Archiwum Chaosu prezentują często damski punkt widzenia, jednak z racji wieku - zupełnie inaczej. Dobrze ją poczytać. Ostatnio zmieniła design strony, który jest bardzo atrakcyjny, co zwiększa jej atrakcyjność. Szanuję ją ze względu na własne zdanie jak i poszanowanie cudzego.


Są różne inne blogi w sieci, które przeglądam - częściej lub rzadziej. Żeby się wyluzować, warto poczytać także Więcej Luzu. Krzysiek jest dobrym blogerem, więc może się Wam spodobać. 
Ponadto - co byłbym za bratem gdybym nie polecił siostry? A co, nepotyzm być musi - DM fotomanipulacje - o ile sama fotografia mnie nie kręci - to różne twory graficzne tak. Siostrze już dawno, zanim zacząłem blogować, radziłem by umieszczała swoje prace gdzieś w sieci. Ale ta uparta. Teraz zaczęła. Niestety, aktualnie pierwsza sesja daje jej w kość, ale jak będzie miała wytchnienie - pokaże na co ją stać. A wierzcie mi - prace, które widziałem są naprawdę dobre. 
Lubię też starość/antyki, a także grozę - co dają opuszczone budynki - a te fotografuje Szary Burek, którego niedawno "odkryłem" i myślę, że będę wracał. 
Ponadto bardzo lubię blog o proporcach piłkarskich. Tylko szkoda, że tak rzadko go aktualizuje...

A Wy? Kogo jeszcze czytacie? Wrzucajcie swoje typy, dzielmy się!



{ 5 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie pytaj jak mnie odmienić, bo sama nie wiem:)
    Pisz "tej wrednej babie na M":)
    Cóż nie ma za co. Lubię Twój blog, choć nie zawsze się zgadzam (tak jak Ty ze mną) ale to tylko czyni go ciekawszym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogów czytam kilkadziesiąt (ale bez przesady, mniej-więcej połowa z nich aktualizowana jest najwyżej kilka razy w roku). Może z 8-10 aktualizowanych jest raz w tygodniu lub częściej i... z tej 8-10 nie umiałbym chyba wybrać pięciu polecanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Cię lubię Ray! ;)
    I dziękuje, nawet nie wiesz jak mi miło z racji tego wyróżnienia :) chociaż jedna pozytywna rzecz w tym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za napomknięcie o Więcej Luzu :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!

Popularne posty

- Copyright © Czasem widziane -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -