Autor : Danielski 2 grudnia 2012

Witajcie! 

Pomimo dwudziestu wpisów już obecnych na blogu, jestem nowy na bloggerze. Niegdyś prowadziłem bloga na serwisie blox.pl. Kto mnie zna ten wie jakiego. Kilka starych moich wpisów postanowiłem skopiować - uważam, że mają jako tako wartość merytoryczną, a poza tym - są spuścizną po starym blogu - niech każdy wie, jak niegdyś pisałem.
Tamten blog trochę mnie zaszufladkował. Dlatego postanowiłem zmienić nieco swój wizerunek jak i treści, które chcę zamieszczać na blogu.

Blog będę starał się rozwijać systematycznie i regularnie, dzięki temu mam nadzieję, że z czasem zyskam waszą przychylność, a także przekonam nieprzekonanych.
Czego się tu możecie spodziewać? 
W końcu nie chcę się ograniczać i mam możliwość pisania o wszystkim - także blog nie ma jednoznacznej tematyki. Będzie tu o sporcie, o kobietach, o relacjach damsko - męskich, o jedzeniu, o studiach, o pracy (albo raczej bezrobociu), o historii, o polityce i wielu innych. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Jeszcze raz - serdecznie zapraszam do czytania mnie jak i polubienia na fejsbuku.

RG



Leave a Reply

Dzięki za komentarz!

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Czasem widziane -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -